čtvrtek 11. června 2009

A mám je

A mám je! Jsou tam, jsou vidět, bolí, tlačí a škrábou. Jediné, co může člověk v tuhle chvíli dělat je protestovat. Mohla bych proti rovnátkům protestovat nějak zoufale. Třeba jako když se jedna moje kamarádka chtěla pomstít svému bývalému klukovi za to, že se s ní rozešel, tím, že se vyspí se všemi členy Maxim Turbulenc. Ne, mohla bych protestovat ještě o stupeň zoufaleji. Třeba se vyspat se všemi členy Maxim Turbulenc Revival.

Při mé první tramvajové cestě s rovnátky mě napadlo, že je zvláštní, že se pachtím pro rovné vlasy a zuby a jediné, co ploché doopravdy mám, jsou nohy a hrudník (haha…ehm).

Ale co… už se jen 730× vyspím a sundají mi je. …a ony vlastně ani nejsou tak ošklivé:)

4 komentáře:

aseedi řekl(a)...

rovnatka jsou ok :) hele sim te, je to sice tva vec, ale rozmysli si tu vec s tema Maxikama!

Enykl řekl(a)...

Tak jo... já totiž stejně nevím, jestli by mě chtěli...

aseedi řekl(a)...

bohuzel pro tebe, si myslim, ze ANO!

Nora Králičí řekl(a)...

Gratuluji k rozhodnutí narvat si rovnátka i v tak požehnaném věku! Rovnátka mají spoustu výhod, jako že po tobě muži budou méně vyžadovat orální sex, tak toho využij!