úterý 27. ledna 2009

Pátrání pokračuje

aneb, další demotivační činitel. Jak už jsem psala, když se mám učit, dělám vše jiné. Když už jsem vygooglovala jména všech učitelů, uklidila pokoj, ušila svému plyšákovi rukavičky a dokonce si našla i bouli na hlavě (!), nadešel čas na napsání mailu panu malíři.

Rozhodila jsem sice sítě, kde se dalo, a zjistila jsem všemožné informace, ale nikdo mi nepotvrdil můj pocit, že zničen nad zcizením svého mistrovského díla už od pátku nevychází z bytu a chátrá. Ale pravda je, že je to učitel na fakultě umění a teď je zkouškové, takže když se nikde neobjevuje, nikomu to divné nepřijde.

Sedla jsem k Wordu a napadlo mě tohle:
„Dobrý večer,
v pátek v hospodě jsem za dvě piva koupila váš obraz.
Zjistila jsem, že má velkou cenu a chci Vám tímto poděkovat. Zítra v 11:00 Vám na rádiu Čas nechám zahrát písničku.
S pozdravem, “


Ha, ha-ha. No nic, teď vážně.

„Dobrý večer,
v pátek v hospodě mi dva kluci nabídli Váš obraz (popř. obraz podepsaný Vaším jménem). Foto zasílám v příloze. Jestli jej postrádáte, ozvěte se mi.
S pozdravem, “


V tomhle jsou dodrženy všechny normy. Ačkoliv mě celkem mrzí, že jsem mu tam nevyzdvihla tu největší dekadenci – chtěla jsem připsat „mimochodem, obraz byl nabídnut výměnou za dvě dvanáctistupňová piva Radegast!!!“ Ale co…
…odesláno!

Co budu dělat teď?
Čekat na odpověď a co se bude dít dál. Protože jak se praví ve Švejkovi: „…každej poctivej nálezce zaslouží pětadvacet, zřezat ho, až bude modrej, vysekat mu veřejně, aby si to lidi pamatovali a řídili se podle toho.“ (Hašek, 19 55, str.140)

Žádné komentáře: