sobota 16. května 2009

Jak poznáte, že je čas odejít z hospody?

(Obrázek nesouvisí s textem, jen jsem ho vyfotila v řeznictví a musela jsem se o něj podělit. - pozn.aut.)

Poslouchejte rozhovory u vedlejších stolů a když je víc jak polovina z nich divnější než vy sami, je to jasný signál k odchodu. Nikdy jsem nečekala, že se mi to doopravdy stane, ale tady je autentický zápis:



Stůl č.1

Ty dvě se začly prát… první hodila záda na parket, zvedla se jak Lucy Liu, žádné babské strkání, neviděl jsem žádné zatahání za cop, samé pěsti! …Jsem tam stál s tím prázdným podnosem a jen koukal…


Stůl č.2

Jééé, ahoj Petře, já jsem tě včera viděl, ale nebyls to ty!


Stůl č.3

Vole pičo, tak jak proti potratum? Zabiti života? Jake blbe náboženske duvody?? Když se udělaš do ruky, tak taky někoho zabiješ? Ne. Tak mi tu, hej, nevykladej, že Bohu vadí, i že mám gumu na pinďourovi!!!


Stůl č.4

První medik: „Chci jit na teho noveho Potera… sem ještě nevidět ani dil… ale ta holka.. ta Hermiona… to už je dělo!!!“

Druhý medik: „Ta Hermiona…“

První medik: „Dělo… hlavně když si vyžehlí vlasy.“

Druhý medik: „To jo.“

První medik: „Ještě větši dělo!“

Druhý medik: „Dělo největši.“


A tak jsem šla.


4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nedam se zvyklat a vydrzim dokud me nedostane bezvedomi.R :-D

Veronique.in.chains řekl(a)...

Báječný! :-D Nikdy mě nenapadlo poslouchat, co se děje okolo, ale jak to čtu, opravdu by to měla být známka odchodu. :-D

Anonymní řekl(a)...

Když je prádlo opravdu čisté, cítíte to. Cítíte jeho svěžest!!! Máte chuť se v něm válet jako ta slečna z reklamy :-D
A když je čas opustit hospodu, cítíte to. Cítíte tu nevolnost. Cítíte tu zatuchlost prostoru kolem. Najednou se vám chce někam běžet, jedno kam, hlavně hodně daleko od těch vypleštěných obličejů, zvětralých piv a kouřem prosyceného vzduchu. Hermiona je sice dělo, ale už jsem viděl lepší děla :-D

Nora Králičí řekl(a)...

Mluvíš mi z duše. Včera jsem šla z hospody po tom, co u vedlejšího stolu půl hodiny vykřikoval hnusnej týpek s bradkou slova jako je mrdka, Asexuální voe, kouří péra a je to něco mezi Prodigy a metalem. Zmlkul až když si na něj sedla ta holka, co mi před tím hladila rameno.

Jak to tak píšu, tak si říkám, že budu muset zkontrolovat, jestli mi včera někdo nehodil něco do pití.