středa 8. července 2009

Práááááázdniny



Nádherné, sluncem zalité prázdniny plné polehávání u bazénu, čepované kofoly a zmrzliny už nejsou realitou od té doby, co jsou červenec a srpen jedinými měsíci, kdy se dá něco vydělat, a nevydělá-li se, jsou prázdniny leda tak plné polehávání na bytě, čepované vody z vodovodu a suchých housek.

Protože studuji psychologii, výběr práce byl jasný - něco sofistikovaného, co pomůže lidem kolem mě lépe žít a mně obohatí nejen finančně.

Tak jsem skončila v účtárně. Společnost mi dělají tuny faktur, kancelářské sponky, kalkulačka, scanner a červená děrovačka. A můžu vám říct, že práce, při které nemusíte být ani trochu empatičtí a nemusíte poslouchat nic jiného než CVAK, CVAK, CVAK, má něco do sebe. Vidíte jasné výsledky úměrné vaší práci; šanony jsou vyrovnané; když něco chcete najít, většinou se vám to podaří; vše má jen jednu možnou interpretaci; ve 4 padla a rozhodně nad svou prací neuvažujete dlouho do noci.

Je to docela osvobozující pocit, ale ten měsíc bude stačit. Nedostatek kreativní činnosti si asi vybírá svou daň, najednou mám totiž nutkání si po večerech kreslit a lakuju si nehty barevnými laky. Tož eště tři a pul tydne a mam zarobene.


(Příští týden možná povýším a budu moct i skartovat. Skartování je super. Naposledy, když jsem skartovala, strašně mě to bavilo a každý průchod listu jsem komentovala hlasitým "ÚÚÚ ŽŽŽžžžžžžžž Ž" a dokonce do odnášely i čisté papíry, když byly všechny nebezpečné dokumenty zničeny. ...bylo mi 5)

3 komentáře:

aseedi řekl(a)...

ja "nastesti" pracuju i pres rok, ale min, takze je to prijatelnejsi a to co se vydela se neuprosne posila dale do obehu, asi mivam moc zmrzlin a Kofol...sakra...vydrz to, ja nastesti nedelam mesic v kuse.... :)

Anonymní řekl(a)...

krásný příspěvek :))) mám z něho upnou radost.. PJ

Anonymní řekl(a)...

Mit tak nefyzickou praci.R