pondělí 23. listopadu 2009

NOŤAS

Jak si vybrat notebook? Je důležitý operační systém? Technické parametry? Integrovaná optická mechanika? Typ WIfi? Výkon? RAM? Monitor? Grafika? Disk? Ale kdeže… nějak jsem chytla od spolubydlící přesvědčení, že u noťasu je nejdůležitější vzhled! Vybírala jsem podle parametrů, kritérií, měřítek, proměnných i veličin a dospěla jsem k tomu, že jeden notebook výrazně převyšuje všechny ostatní. TOSHIBA. Nevím proč, ale nelíbí se mi to slovo. Na druhém místě se umístil LENOVO, což zní trochu jako LENČINO a vůbec celkově je hezčí. Když jsem se svěřovala s klukům s tím, že nevím, který si vybrat, shodli se na Toshibě, když holkám... TOSHIBA... taky! Co teď?

Protože jsem pro podporu svého rozhodnutí potřebovala slyšet alespoň jeden názor pro, řekla jsem spolubydlící: „No podívej, tohle je ta TOSHIBA. Je fakt hodně dobrý... ale ten nápis nahoře… zato tohle je LENOVO. Pěkný, ale horší. Co mám dělat?“

Podívala se na mě: „Přece si nebudeš vybírat zrovna notebook podle vzhledu?! Vždyť tam je nejdůležitější, jaký je! Mě by třeba nevadilo mít tu TOSHIBU…“

Vytřeštila jsem na ni oči, tohle jsem nečekala. Najednou jsem si připadala jako nejpovrchnější tvor na zemi. Jak jsem se mohla takhle zpronevěřit technice?

Po chvíli ale dodala: „…sice bych ho nikam nenosila, aby ho nikdo neviděl, ale jinak by mi to fakt nevadilo.“

(mimochodem, dopadlo to dobře, nakonec jsem narazila na LENOVO, co přehrál Toshibu i na parametry. Ha! Je PŘEKONANÁ! Ale dalo to zabrat)

Žádné komentáře: