sobota 13. března 2010

Čistota je atraktivní

Ahoj, vítejte na mém blogu. Dneska jsem si koupila švestku a právě jsem si vylila jogurt.

Jako správné prase (řekla bych dokonce Prasko de Gama) jsem vylila jogurt. No vylila, spíš se rozstříkl po celém stole v obýváku. Protože zde právě panuje mé tvůrčí prostředí, mám potřísněné až nečitelné stránky „Krása je měřitelná“, „Přitažlivost ženského obličeje“ a „Poruchy příjmu potravy“. Aspoň, že to byl Jogurt light s 0% tuku a cukru, takže to ani poslední jmenované stránce snad nevadilo. Přes to všechno, Andělíček Můjstrážníček zařídil, že ani kapka neulpěla na ubruse, dřevu ani zemi.

Možná je to znamení, že dneska už bych toho měla nechat a jít spát. Nebo je to znamení, že si mám uvařit pořádné jídlo a nejíst jogurt. Nebo je to znamení, že mám přidat kapitolu o tom, že sebehezčí holka není atraktivní, když je pocintaná jogurtem. A možná to není znamení ničeho, mám to jen uklidit a psát dál. Hm… těžko říct.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mělas sem dát fotku zmíněné katastrofy. Tu, kterous poslala mně. Je to výmluvnější než reklama na activii :-) An.

Enykl řekl(a)...

A kdo je tady Prasko, Emrsne? Fotku, kterouS navrhlaS, bych nezveřejnila ani na nejvíc prasáckém webu.