pátek 14. listopadu 2008

33 tipů jak na něj

Po nějaké době (nebudu zastírat, že jsem ten časopis ještě relativně nedávno aktivně četla) se mi dostalo do rukou BravoGIRL! Nalistovala jsem stranu 30, protože na přední straně inzerovali, že se tam dozvím 33 NEJ tipů, jak na něj!. No to by v tom byl , aby alespoň jeden z nich nezabral, no ne?


Takže kromě toho, že se mám malovat a česat, i když jdu s košem, naučit se jména fotbalistů místního týmu (a nespoléhat na to, že je budou mít napsána na dresu – všichni do jednoho se nejmenují EUROTEL nebo FORTUNA) a oblékat se minimálně do křiklavě oranžové, abych přece připoutala jeho pozornost, musím mu taky dát najevo, že on je tady opravdový nadsamec a poprosit ho o spravení něčeho, třeba řetězu od kola. Dále jsem se dočetla, že abych nepůsobila dojmem „trapky bez nápadu“, nesmím se ho zeptat, kolik je hodin. Mám mu chválit oblečení, vlasy, tělo, holínky. A v neposlední řadě mám při mluvení přihodit tu a tam nějaký vtípek nebo dvojsmysl, nekřížit ruce na prsou, nemluvit o svých ex, nedrbat, neprozradit na sebe všechno, nenosit velké výstřihy (wtf??) a neoslovovat zdrobnělinami. Radou nad zlato je při vhodné chvíli předstírat, jak děsně je vtipný, protože to kluci prý ocení.

Ale hlavně – dvojitě podtrženo, MUSÍM ZŮSTAT SAMA SEBOU, protože to muži nejvíc milují.

Žádné komentáře: