sobota 8. listopadu 2008

Jiná doba

Stárnu. Už to tak bude. Nečekala jsem, že větu „To za mých mladých let nebývalo!“ pronesu už ve dvaceti, ale je to tady. Ostatně mi už před pár měsíci oznámila patnáctiletá sestře, že věci nemůžu pochopit, protože jsem jiná generace, načež mi s opravdovým nadšením začala posílat fotky a ptát se na můj názor na ně. I přestože jsem jiná generace, záleží na mém názoru. Beru to jako kompliment. Zvláštní bylo, že na fotkách se střídala jen dvě témata – mladí kluci, kteří fotí sami sebe seshora a nebo svůj vyumělkovaný odraz v zrcadle, a boty Converse… červené. Její nadšené komentáře ať už k prvnímu či druhému fotografovanému se nelišily. Moje už byly méně horlivé. Neumím to posoudit. Taky už se neumím nadchnout pro boty stejně jako pro kluka. Není to škoda?

Žádné komentáře: