pátek 21. listopadu 2008

Muž ve vlaku

Protože dojíždím dvakrát týdně vlakem, stalo se mi to už několikrát. Naproti mně si sedne krásný (povětšinou mladý) muž a celou hodinovou cestu se na sebe koukáme. V tom lepším případě zapředeme nějaký rozhovor na obecné téma nebo téma nabízející se („Asi jsme někoho přejeli. Drclo to.. haha“), do něhož se postupně zapojí celé kupé, takže se o dotyčném stejně nic nedozvím. A když se něco snažím číst mezi řádky a nebo se nenápadně na něco zeptat, aniž by to vypadalo jakože sháním veškeré možné info, abych si ho mohla po příjezdu ihned vygooglovat, většinou zjistím jen co studuje a věřte nebo ne, Google mi na „fešák z ČVUT“ nevyhodí ani jeho fotku, natož kompletní životopis hocha a jeho rodičů.

Tak jak na to? Kamarádky, spolužačky a jiné mi radily, abych ho vždycky aspoň vyfotila. Nenápadně. Nenápadně! Návodů je prý hodně, sehnaly mi dokonce jeden přímo pro můj telefon: "dát ho na walkmana, otevřít ho, zapnout foťák – bez zvuku! A pak dělat, že rovnám sluchátka, zvednout telefon, blejskout ho a jako by nic poslouchat dál." Abych byla jó nenápadná, ještě k tomu si vždycky minimálně pustím film nebo vytáhnu knihu a půl cesty dělám, že mě chlapec vůbec nezajímá, aby ho přece ani nemohlo napadnout, že si fotím jeho.

Jenomže jsem prostě srab. Vždycky, když už jsem skoro připravená, vše je nastaveno, „rovnám sluchátka“ a potím se strachy, že mi na to přijde… když už jsem kousek před cílem... tak vždycky uhnu. Takže jediné, o co se můžu podělit, je fotka jako tato:


No, není šarmantní? :)


2 komentáře:

Mim řekl(a)...

JE šarmantní :D Ještě že já obvykle jezdím jen jednu zastávku, za to každý den, ale povětšinou se stejnými lidmi.
Na tom dojíždění je cosi... kouzelného :D Člověk může vyfotit velice výstižné fotky, jako je ta tvá :D Přeju více odhodlání ;)

Anonymní řekl(a)...

Tady jde prostě jasně vidět, co je v popředí tvého zájmu...a prý že životopis a rodiče.. :D

Týna